Intrebari frecvente

Aici gasiti cele mai frecvente intrebari puse de clientii nostri. Daca nu ati gasit raspuns-ul cautat, ne puteti contacta telefonic , prin sistemul de tickete din contul de client sau email !

service image

Factura se poate plati din Contul de client.
Va duceti la FACTURI, dati click pe factura care apare Neplatita si alegeti metoda de plata dorita.

Factura se emite dupa ce comanda a fost plasata pe site-ul Host23.ro

Factura pentru seviciile active se emit cu 14 zile inainte de expirare.
Veti primi pe email factura si aveti timp 14 zile sa o achitati.
Dupa ce factura a fost achitata serviciul se va reinnoi automat

Serviciul se suspenda dupa 3 zile de cand a expirat valabilitatea lui.

Daca serviciul este in perioada de suspendare, atunci se va reactiva dupa ce factura a fost achitata
Dupa ce plata a fost efectuata, faceti un ticket pentru reactivarea serviciului daca nu a fost reactivat automat.

Daca au trecut cele 3 zile de suspendare, serviciul va fi anulat automat si fisierele vor fi sterse.
Nu se mentin backup-uri de la serviciile anulate.

Se poate plati cu card Visa sau Mastercard.
Va duceti la FACTURI din Contul de client, alegeti factura care nu este platita, apoi dati click pe Card si va redirectioneaza catre plata cu cardul de la Mobilpay

Se poate plati direct de la orice unitate bancara ce apartine de Raiffeisen Bank.<br>
Pe factura proforma aveti datele bancare unde puteti face transferul bancar in RON.<br>
Dupa ce ati efectuat plata, trimiteti o poza a chitantei de plata in ticket sau email catre sales@host23.ro

Se poate plati prin paysafecard cu PIN sau cu cont de my.paysafecard.com.<br>
Va conectati in contul de client , accesati meniul Facturi si selectati factura care apare Neplatita.<br>
Alegeti paysafecard si va duce catre platforma de plata oferita de paysafecard. Introduceti codul PIN de 16 cifre sau va conectati la contul dumneavostra de paysafecard.

Serviciul se activeaza in cateva minute dupa ce factura a fost platita, cu exceptia dedicatelor la care activarea poate dura pana la 24 ore, daca dedicatul comandat nu este pe stoc.

Datele de la serviciul comandat se vor trimite pe adresa de email,in INBOX sau SPAM, dupa ce serviciul a fost activat

Pentru persoane fizice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@host23.ro, cu o poza la buletin.
Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.
Pentru persoane juridice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@host23.ro, cu o poza dupa C.U.I.-ul societatii si o cerere semnata si stampilata in care se va anunta noua adresa de email.

Da, se poate modifica, trimitand un email catre sales@host23.ro, cu o poza la buletin.
Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.
In email se specifica numele si adresa de email a noului titular de cont.

Se poate muta serviciul in alt cont de pe Host23.ro, daca este activ si nu este emisa factura pentru luna urmatoare.
Pentru a se muta,trebuie sa trimiteti un email catre sales@host23.ro, cu o poza la buletin pentru validarea datelor si specificati serviciul pe care doriti sa-l mutati si adresa de email a contului unde sa fie mutat

Pentru a anula un serviciu, intrati in Contul de client, la servicii, va duceti pe serviciul care doriti sa-l anulati si dati pe Inchide.
Serviciul se va anula cand expira perioada de valabilitate

Acest lucru se poate face printr-un Ticket catre dep. Comercial, in care precizati la ce pachet superior/inferior doriti sa treceti.<br>
Se va emite factura dupa caz, iar dupa ce achitati, se va face upgrade-ul.

Daca exista credit suficient in contul Host23.ro si factura emisa pentru luna urmatoare, a serviciului respectiv a ajuns la scadenta, atunci din cont se va extrage automat suma necesara achitarii facturii

Se pot adauga fonduri accesand din contul de client meniul Adaugare Fonduri. Se va adauga suma pe care o vreti adaugat in cont si va alegeti prin ce metoda de plata vreti sa adaugati creditul.

Creditul din cont se poate folosi la plata facturilor a serviciilor comandate pe site-ul host23.ro

Sigur, se poate plati in avans, facand un ticket catre Departament Comercial, in care se specifica pe cate luni in avans dotiti sa platiti.
Personalul de la Departament Comercial va emite factura aferenta lunilor respective si apoi o puteti achita.

Contul se creeaza atunci cand plasati comanda pe care o doriti sau accesand meniul Contul meu si selectati tab-ul Inregistrare.

Back-up la fisierele serviciului dvs. se face cu ajutorul FTP-ului

In cazul in care va razganditi sau nu sunteti multumit de serviciul achizitionat, se poate face refund la bani, in afara la dedicat sau domeniu, in maxim 24 ore de la data achizitiei si anume:
 
- daca serviciul este achitat prin Paypal se poate face refund tot in contul de Paypal sau in contul host23 pentru achizitionarea altui serviciu;
- daca serviciul este achitat prin alta metoda de plata (transfer bancar, card, paysafecard) restituirea banilor se poate face doar in contul gazduirejocuri.

In acest moment nu exista posibilitatea scoaterii creditului din contul gazduirejocuri.

Da, se poate renunta.
Trebuie sa va duceti in contul host23.ro, la servicii si dati inchidere pe serviciul respectiv, completind data inchiderii si motivul renuntarii la serviciu.

Sistemul de operare ales in comanda dedicatului se va instala de catre personalul nostru de la Departament Tehnic.

Va putem ajuta noi cu instalarea de programe open-source sau cu licenta, configurari, protectii etc. <br>
Daca doriti ca un admin sa se ocupe de administrarea totala a serviciului atunci luati legatura cu Departamentul Comercial ca sa stabiliti ceeace doriti si care sunt costurile suplimentare.
Acest lucru se face la cerere prin ticket.

Pentru serverele dedicate sau VPS-uri, cu sistemele de operare FreeBSD, se poate cere instalarea de firewall IPFW si PF.
Dupa ce v-ati instalat serverul de joc, faceti ticket pentru activarea acestor protectii.

Daca nu va mai puteti loga in contul Host23.ro, atunci dati la Contul meu -> Ai uitat parola? si veti primi o parola noua pe email.
Daca nu va mai puteti loga in panourile de control Web Cpanel, VPS, atunci dati resetare parola si veti primi pe email parola noua.
Daca nu primiti email cu parola noua, atunci faceti ticket din contul gazduire pentru a primi o parola noua.

Daca nu mai aveti acces la adresa de email cu care v-ati inregistrat pe site la noi sau ati scris-o gresit cand ati creat contul, atunci trimiteti un email catre sales@host23.ro cu o poza la buletin, pentru validarea datelor si specificati in acel email noua adresa sau adresa corecta.

Fiecare serviciu are co conexiune de uplink 1Gbps.
Ca viteza garantata , minim 250Mbs fiecare serviciu iar la cerere se pot oferi si benzi garantate de la 1Gbps pana la 10Gbps contra cost. Se face ticket catre Departament Comercial pentru a se face o cerere pentru upgrade catre banda garantata

Serverele VPS (Virtual Private Server) se pot administra din Panoul de Control SolusVM, de la adresa https://vps.host23.ro:5656.

Serverul de VPS se poate reinstala din panoul de control la meniul Reinstall.
De acolo va alegeti sistemul de operare dorit si apasati reinstall.
Asteptati 10-15 min. pentru a termina instalarea ca apoi sa puteti accesa VPS-ul.

Administrarea VPS-ului cu sistemul de operare Windows se face prin Remote Desktop, aflat in calculatorul dvs.
Datele de conectare la Remote Desktop Connection se gasesc pe adresa de email.
Dupa ce va conectati in RDP sa va schimbati parola. Sa nu lasati parola default primita pe email!

Daca nu mai puteti sa va logati la VPS cu Putty sau Remote Desktop sau ati facut o setare gresita si dupa restart nu mai porneste, atunci intrati in Panoul de Control la VNC si o sa va apara consola de la VPS.
Reparati setarea gresita sau verificati ce erori va apar in VNC si dati apoi restart la VPS si verificati conectarea din nou.
Daca tot nu va functioneaza sau nu stiti ce sa faceti, intrati in contul de client si plasati un ticket ca sa va poata ajuta un admin la problema dumneavoastra.

Daca aveti un serviciu de VPS la un alt provider, va putem ajuta cu mutarea fisierelor de pe VPS-ul respectiv pe VPS-ul comandat la noi.
Dupa ce faceti comanda de VPS si serviciul este activat, ne trimiteti ticket cu datele de la VPS-ul de unde sa mutam fisierele.

Nu se accepta asa ceva. Este ilegal, iar daca se primesc reclamatii, ca s-a facut flood/scan/spam de pe VPS, se va suspenda serviciul.
Se va trimite email pentru verificare date cont, iar daca situatia se va repeta atunci serviciul se va anula si banii nu se vor returna.

Orice program piratat sau facut de hackeri, fisiere sau arhive site-uri warez, site-uri de phishing, boti abuzivi, irc proxy-uri, streaming media fara licenta, fisiere MP3 fara licenta, etc.

Fiecare server de joc din oferta noastra, beneficiaza de Webhost 1GB GRATUIT, atata timp cat aveti un server de joc si un domeniu activ la noi.
Pentru activare acest serviciu, trebuie trimis un ticket la Departament Comercial cu numele domeniului pe care il aveti cumparat.

Webhost-urile sunt administrate prin panou de control Cpanel.
Este cel mai folosit panou de control pentru webhost, fiind cel mai usor de folosit, avand multe optiuni de configurare.

DNS vine de la "Domain Name Server" si adauga un ip la un domeniu.
Va logati in Cpanel si va duceti la Simple DNS Zone --> + A record, puneti nume.domeniu.ro si IP-ul serverului.

Daca aveti webhost la un alt provider si vreti sa-l mutati la noi, atunci ne ocupam noi GRATUIT de mutarea webhost-ului.
Ne lasati datele si un tehnician se va ocupa de mutarea fisierelor.

Serviciul de webhost se activeaza automat, dupa ce factura a fost achitata.

Nameservere-le, dupa ce au fost modificate/setate, se vor propaga in cel mult 12 ore

IP Dedicat inseamna ca site-ul dvs. sta pe un IP separat fata de alte site-uri hostate la noi care stau pe IP Shared.

Nu veti depinde de alte site-uri, in caz ca vin atacuri pe unul din IP-urile Shared.
Nu veti fi blocat la trimiterea de mail-uri daca vre-un alt site de pe IP Shared face SPAM.
Se poate instala un certificat SSL.
Certificatele SSL sunt documente electronice care contin informatii necesare realizarii uneor conexiuni securizate SSL si sunt folosite de obicei pentru site-urile care trimit/primesc informatii private ce au nevoie de o protejare suplimentara si care accepta plati online cu cardul.
Se poate activa protectia Layer 7 si SSL Protection pe ip-ul dedicat

Ca sa puteti transfera fisiere pe host, trebuie sa va descarcati de pe internet unul din programele de FTP client, Winscp sau Filezilla.
Dupa ce descarcati unul din cele doua programe, il instalati in calculatorul dvs. si folositi pentru conectare datele primite pe email, FTP Login.
Hostname este IP-ul server-ului, se introduce fara port (7777,27015 sau 25565), port-ul este 21, user-ul si parola sunt cele primite pe email.

Accesati pagina de inregistrare domenii si va alegeti domeniul dorit. Daca domeniul este liber o sa primiti mesajul de confirmare si butonul de comanda. Achitati factura si dupa ce factura va fi achitata domeniul se va activa

Un domeniu .ro înregistrat prin altă firmă poate fi transferat la Host23.ro în doar câteva minute iar transferul de registrar nu modifică actuala dată de expirare a domeniului. 
După transferarea domeniului la noi veți putea să administrați domeniul (modifica DNS-urile sau datele de contact) din interfața de client.


Pentru a transfera un domeniu .ro la Host23.ro procesați astfel:


1. Accesați www.rotld.ro, și din meniul „Domenii .ro” selectați „Administrare On-Line” în care se va genera cheia de transfer la alt Registrar.
Daca nu aveti acces la rotld.ro atunci faceti ticket la registerul actual sa va furnizeze codul de transfer EPP.
2. Cheia de autorizare va fi transmisă automat de către RoTLD în contul de e-mail al deținătorului domeniului.
3. Odată ce aveți cheia puteți face transferul domeniului accesând pagina Transfer Domenii.

Nu este posibil schimbarea numelui domeniului deoarece numele unui domeniu (indiferent de extensie) odată înregistrat nu mai poate fi modificat

Domeniile înregistrate indiferent de extensie sunt proprietatea dvs. sau a persoanei/firmei pe care o treceți în formularul de comandă.
Domeniile nu se înregistrează sub nici o formă pe numele Host23.ro

Nu, în timpul transferului de la alt registrar la noi domeniul va funcționa normal fără nici un fel de întrerupere.

Pentru a schimba DNS-urile unui domeniu trebuie să accesați contul de client https://billing.host23.ro/ rubrica „Domeniile mele”.
În această pagină vor apărea toate domeniile pe care le-ați înregistrat prin Host23.ro. Click pe Administrarea domeniului dorit apoi la rubrica „Nameservere” scrieți noile DNS-uri și apăsați pe „Salvează”

După modificarea nameserverelor este nevoie de 1-24 ore pentru ca noile DNS-uri să se propage pe toate rețelele.

Domeniile se pot inregistra pe un numar intreg de ani, numar limitat de catre fiecare registru in parte (de regula intre 1 si 10 ani).

Desigur! Va trebui sa efectuati modificarea nameserverelor. Daca doriti sa va asistam, nu ezitati sa ne contactati.

Un site are un domeniu si un serviciu de hosting. Domeniul reprezinta adresa de internet a site-ului. Aceasta adresa este accesata prin intermediul browserelor web.
Hostingul este serviciul prin care sunt stocate fisierele site-ului. Intreg continutul site-ului este stocat prin serviciul de hosting. Pentru a se gasi informatia site-ului stocata prin serviciul de hosting se apeleaza adresa acesteia, adica domeniul site-ului.
Ambele componente sunt obligatorii pentru orice website

Gazduirea reseller ofera posililitatea, prin intermediul unui pachet achizitionat, de a revinde mai departe servicii de gazduire web shared si de a oferi clientului final propriul cont de hosting cu acces cPanel. <br>
Gestionarea pachetului de reseller si partajarea conturilor cPanel se realizeaza din interfata de administrare WHM.

Prin comandarea unui pachet potrivit, poti deveni reseller hosting. In functie de resursele de care ai nevoie initial, vei alege pachetul potrivit. In orice moment al colaborarii se va putea solicita upgrade de resurse, in cazul in care afacerea ta va creste

Denumirea scurta WHM, Web Host Manager, este interfata de administrare a unui serviciu de reseller hosting, ce ofera posibilitatea de a crea conturi cPanel individuale, de a le gestiona si modifica, de a vizualiza statistici, grafice de consum sau rapoarte

Numarul de conturi cPanel permise este in functie de pachetul de reseller hosting ales. Acestea sunt specificate la detaliile pachetului.

Host23 nu permite niciunui Reseller sau clientului său să trimită UCE sau SPAM. Avem o politică de toleranță zero cu privire la SPAM. Vă rugăm să nu furnizați conturi de găzduire pentru e-mailuri în bloc sau spammeri.

Partenerii nostri
partner details
partner details
partner details
partner details
partner details
partner details